Hej igen!

My gooooood vad längesen jag bloggade, lol..
 
Okej så jag antar att jag är skyldig er lite av en förklaring för varför jag varit så inaktiv här på bloggen.
 
Så såhär är det, jag brukar nästan varje år få typ "vår depression" som det kallas. Kan inte säga att jag direkt blir super deppig och så MEN jag blir så sjukt trött och orkeslös och en aning "oinspirerad" om man kan säga så. 
 
Under de senaste veckorna så har jag bara inte orkat göra något annat än att ta det lugnt hemma, jobbat lite och sovit och ätit såklart.. och på tal om att äta så tappade jag heeeeelt suget på att laga mat och göra mina smoothies. Jag orkade liksom inte bry mig om vad jag stoppade i mig, och nej jag menar inte att jag typ började käka kött igen men det blev typ mycket hämtmat, vilket i sin tur gjorde mig ännu mer orkeslös och allt gick bara runt i en ond cirkel. Så trots att jag gjort saker och träffat folk osv har jag inte känt att jag haft orken att sätta mig ner och blogga om det samma kväll osv..
 
Men nu känner jag mig piggare igen och har börjat bli mig själv igen och känner att jag orkar ta tag i denna blogg igen :) Vet dock inte om jag kommer blogga VARJE dag men ska försöka så gott det går :)

 
 
Hur som haver... Idag har jag iallafall planerat att göra veggo-lasange och är lite halv sugen på en utflykt men vi ser väl vad det blir :)
 
 
Xoxo, Fridi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0