16 februari

Goooooodag käraste bloggläsare!
 
Hur är allt med er idag? Med mig ärdet sådär.. har typ känt mig deppig de senaste dagrna utan någon speciell anledning och dom saker som brukar göra mig glad vanligtvis hjälper inte?
 
Alla har ju bättre eller sämre dagar men det här kändes verkligen inte som mig bara..hm.
 
Jag försöker iallafall ladda upp nu med en lunch i form av en smoothiebowl, dom är så roliga att göra, dock är jag ju inte sådär supermega duktig som vissa på instagram men.. man blir ju iallafall på bra humör av dem :)
 
 
 
Annars så har jag inget mer planerat idag förutom att gå en promenad sen ska jag på bio ikväll med Anna-karin och se 50 shades darker ;) .. så blir jag inte på bättre humör då så vet jag inte vad som funkar x)
 
 
 
Kram /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0