Glad alla hjärtans dag!

Hej på er alla fina!
 
Idag är det ju alla hjärtans dag som alla redan vet.
 
And. I. Love. It.
 
Haha, nämen ni vet ju att jag är en hyper-traditions älskare. Jag är inte så mycket för dom här "mindre dagarna" som kanelbullensdag tex.. men de här större högtiderna älskar jag :) Det är liksom lite skönt att ha dessa dagar utspritt över året som man kan ha som ursäkt för att få skämma bort varann.
 
Jag vet att många tycker att "det är en vanlig dag", "man ska visa kärlek tillvarann under hela året".. ja och självklart är det så men personligen anser jag att man alltid glömmer bort sig i vardagen, man tänker att man ska göra något gulligt för sin partner (eller vänner och familj) "någon dag" men ofta kommer som sagt annat ivägen. Sen kommer tex jul och alla hjärtans dag som en liten påminelse och man ba "Juste det är ju 14 fabruari snart.. nu ska jag verkligen göra något fint för..." ibland räcker det med att skriva ett sms. Jag har skickat medelanden till mina kompisar och familj idag och sagt att jag älskar dem tex :)
 
Iallafall, C jobbade såklart hela dagen idag men han kom hem på sin lunch iallafall med blommor och pizza sen fick jag en klassisk alla hjärtans dag nalle av honom, han är bäst <3 (han fick en fila-tröja av mig eftersom han tjatat om fila i typ ett halvår men aldrig köpte nått därifrån, haha)
 
 
 
Jag hoppas verkligen att ni alla haft en alla hjärtans dag fylld av hyper-mega-kvälnings-mycket kärlek varesej ni eller singel eller i ett förhållande. Annars för ni en stort internet kram från mig: Kraaaaaaaam <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0