Sovrums wishes..

Hej på er!
 
Vet ni? Jag är i nått typ av inrednings ryck just nu.. Och jag har sååååån lust att göra iordning sovrummet.. Med helt nytt "säng-sett" och tavlor och sängbord och ja, allt!
 
Därimot så är jag en sån som hellre köper allt, verkligen allt från tavlor, blommor, säng osv på en gång så att man verkligen får en röd tråd genom allt och inte blandar 14 olika stilar. Förstår ni vad jag menar?
 
Jag och sambon har iallafall pratat ihop oss och vi vill få lite "Chile-känsla" i sovrummet, därav tavelväggen som jag knåpat ihop nedan med katusar, berg och palmer.sen ville Cesar ha Indian tjejen (wonder why, haha), är rätt säker på dem så ska nog ta och beställa hem dessa posters från desenio. 
 
Sen kommer vi behöva köpa en helt ni säng och sänggavel så småningom. Men tror vi lägger pengarna först och främst på att fixa klart i köket, vi ska ju skaffa en köksö där bland annat! :)
 
 
 
Nä ni ska jag fixa mig lite sen ska jag dra iväg på inspirations kväll som min bestie Emmy bjudit in mig till :)
 
 
Talk to ya later //F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0