Update

Men hej på er :)
 
Alltså det är redan tisdag? Hade tänkt blogga redan i söndags men jag och C låg bara i sängen hela dagen och var bakis. Inte sådär jobbigt bakis då man vill gräva ner sig utan mer sådär så man blir trött och lite slö. Det var hur som helst så mysigt att ba ligga där och kolla på serier så jag sket i bloggandet ;)
 
Iallafall, min helg har faktiskt varit rätt så fullspäckad för ovanlighetens skull, annars brukar jag inte göra något "speciellt" men i fredags så fick jag och C hem får nya kisse! Vi har adopterat C's ex katt eftersom hon och hennes kille inte kunde behålla henne, så vi sa att vi kunde ta henne eftersom C hade henne ihop med sitt ex innan de gjorde slut, så på sätt och vis är det ju hans katt också. 
 
Senare på kvällen så var vi bara hemma och myste och firade vår 1års dag i förskott, vi har egentligen officiellt ettårsdag imorgon men eftersom vi båda jobbar då så firade nu i helgen istället med lite gott att dricka, frukt och bara lite egentid. 
 
 
På lördag blev vi bjudna lite spontant på fest hos en kompis och alla i vårt kompisgäng skulle dit så vi gjorde oss snygga och gick det sedan drog vi "ut"..
 
 
 
Det var faktiskt väldigt kul och skönt att få komma iväg och träffa lite folk.. jag insolerade mig själv så mycket efter sommaren (jag vet inte varför dock) så i år så har jag som nyårslöfte att ta mig tid att faktiskt göra saker och inte bara sitta hemma. Hittils har det gått väldigt bra och jag mår phykiskt så mycket bättre, fattar inte att jag inte insåg själv hur kasst jag mådde förra året x)
 
 
Iallafall, idag ska jag bara ta det lugnt, träna sen blir det jobb på kvällen. Vad har ni för planer?
 
 
Xoxo, F
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0