Butter..?

Har kommit hem från jobbet, blev en sväng på stan också och köpte julklappar till pappa och syrran så nu är det bara brorsorna kvar att hitta åt, Fast det är inte direkt bara heller.. Skitsvårt att hitta ngt som de skulle gilla och som samtidigt inte får va för dyrt ..
 
Hur som helst, på tal om något helt annat. Antingen är det jag som är en butter-bitch, eller så blir folk bara mer dryg/trög för varje dag som går.. Alltid är det någon som ska skriva till en, (oftast killar) som man kanske växlat några ord med på en fest på högstadiet typ som envisas att börja skriva till en och fattar helt enkelt inte att man inte är intrsserad av att prata med han/hon. Exempel på typiska konerversationer..
 
 
Random - Hej :)
(jag svarar inte)
*en kvart senare*
Random - ??
Jag - Hej
Random - Vad gör du? :)
Jag - Kom nyss hem.
Random - Ok, vart har du varit då? :D
Jag - På jobbet, sen på affärn
Random - Ok, nice! :)
Jag - Hehe, ja..
Random - Händer ikväll då? :D

OSV....

Grejen är den att jag hatar att behövda vara dissig men jag orkar verkligen inte ibland samtidigt som FBs nya chat visar när men sett medelandet så personen kommer veta ifall den blir dissat om man skiter i att svara.. Jag menar people take the hint?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0