Två veckor till julafton?!

Det är bara två veckor till julafton? Hur tusan gick detta till? Det var ju första dacember igår typ? :S Jisses vad tiden går fort nu i  jämnföresle med närman va liten.. då kändes 24 dagar som 24 månader och nu hinner man inte ens blinka så är det typ sommar?
 
Har hittils bara köpt 2 julklappar (paniik!) men som tur är jag ledig nu fram tills på lördag så hinner göra lite julklapps köp då :)
 
Imorgon ska jag träffa Robin!♥ Han var iof hemma i helgen men eftersom jag jobbade så blev det inte så mycket tid tillsammans ändå.. Vi hade tänkt gå på bio men eftersom ingen av oss har så mycket pengar över så vet jag inte hur det blir med det x) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0