Bråkar med mitt hår idag..

Har en bad hair day idag.
 
Har blivit så less på färförlängningen på sista tiden, inte att jag inte vill ha långt hår (det älskar jag) men det är så otroligt mycket underhåll med det här håret.. 
 
Satte in hårförläningen när jag var i turkiet så har ingen aning om vilket sorts hår det är.. men jag kan bara använda ETT shampomärke som är utan kemikalier osv. för annars blir löshåret till dreadlocks typ.. sen så behövs det sjukt mycket shampo och balsam ett så tjockt och långt hår (vilket inte blir vidare billigt i längden när shampo och balsam går på 245kr/st) och inte ens då är det "fint" utan ganska risigt. Så jag måste platta hela håret och ha massa hårolja (av samma märke som shampot) för att få det nårgorlunda fint..
 
Så idag tänkte jag ta ut allt hår.. och nu 45 slingor senare så är det fortfarande jätte mycket kvar så jag har gett upp för idag. Har fortfarande tillräckligt med hår för att det ska se någorlunda ut tills jag orkar ta ut resten.
 
Aja, nu har jag klagat nog för idag :) puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0