Victorias secret!

Till slut efter mycket väntan och nyfiken kom dom! Har äntligen fått hem mina bodymist från Victorias secret som jag beställde :)
 
SÅ, för er som är lite nyfikna på vad de luktar ska jag försöka beskriva så gott jag kan. Det är väldigt speciella dofter så är jätte svårt att beskriva men, here we go! 
 
Pureseduction ska enligt beskrivningen lukta melon och freesia, men jag tycker snarare att doften påminner om jordgubbar. Luktar väldigt sött som godis!
 
Love spell ska enligt beskrivningen lukta som körsbärsblomma och persika, även denna luktar väldigt sött och som godis typ, så gillar du Pureseduction gillar du nog denna med! 
 
Strawberries and champagne ska enligt beskrivningen lukta som jordgubbar, smultron och champagne. Den här tyckte jag minst om faktiskt. Tyckte den mest luktade "blommigt" typ som rengöringsmedel? 
 
Ger dem 4/5 i betyg, luktar gott men slår inte en bra parfym enligt mig ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0