Förlåt!

Haha, känner mig så tjatig som lägger upp bilder på min mat och tjatar om min träning hela tiden men jag är BESATT!

Funderar på att skaffa en till blogg där jag kan fokusera på att skriva mer om vad/hur jag tränar och lägga upp recept på käk osv... "håller igen" ganska mycket för att inte bombardera bloggen med fitspo osv x) Dock är jag ju inte direkt "fit" eller vältränad eller har så mycket kunskap x) Vad tycker ni??


Hur som helst... Unnade jag mig denna goda middag idag! LCHF-pizza med kalkon och celsius! Sjukt gott! Men nästa gång ska jag nog ändra receptet liiite så bottnen inte blir lika torr och smulig, just det här receptet var från nätet så! :)



Kommentarer
Alida

Bara kul med mat å träning ;-) ha kvar den här bloggen du! Och om folk inte vill läsa så är det deras problem ! ;-)

2013-05-11 @ 00:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0