Fortfarande förkyld..

2 veckor har jag varit förkyld nu och det vägrar ge sig :(

Jobbar även natt nu.. Så nyttigt äter man ju inte direkt heller.. Fast är mycket bättre på att INTE små äta på natten nu än om man jämför med innan sommaren tex.. Då åt jag varje halvtimme typ! Haha..tur att det är lättförtjänta pengar iaf.

Men vill ändå börja jobba vanligt igen och bli frisk så jag kan komma igång med träningen som vanligt (5dagar/vecka) .. Är väldigt drygt att träna när man kliver upp tre på eftermiddan och börjar nio igen.

Men är nöjd över att jag tog mig tid och gick 1,5h idag med Emmy :) även om näsan rann ordentligt efteråt och jag komma vara slö inatt ..;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0