Har jag en blogg?

Hej alla fina! 

Nu var det ett tag sedan jag bloggade (sorry about that) men har haft helt fullt upp. 

Jag har säkert nämnt det tidigare men jag har sagt upp mig från ComHem och jobbar som vikarie inom handikapp igen, vilket känns riktigt bra! 

För det andra har jag blivit (da-da-da-daaaam) blivit sambo med min Nicke-prick! Ska visa lägenheten senare, tänkte typ göra en videoblogg eller nått, men vill invänta vår nya soffa först ;)

Så vad sker annars? Hm.. Just nu chillar jag hemma framför Netflix och kikar på Dexter, ska träna och göra käk sen städa innan Nicke kommer hem från jobbet :) 
Ska skriva snart igen, tills dess: Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0