30 frågor om mig

Hej på er!
 

Idag hinner jag inte blogga så mycket, ska jobba hela eftermiddan/kvällen. Så vi kör väl på en sån här gammal goding med frågor.
 
1. Vad heter du? Annie Frida Mariana Backlund
2. Hur gammal är du? 22
3. Vart bor du? Övik
4. Hårfärg? Min naturliga hårfärg är brun, dock har jag haft olika nyanser av blond de senaste åren.
5. Ögonfärg? Bruna
6. Hur lång är du? 166cm... tror jag?
7. Kär? Jajamen.
8. Singel eller upptagen? Upptagen nanting.
9. Hur många har du kysst?  Har inte räknat sen ..aldrig..Så svaret är ingen aning! ;)
10. Vad väljer du, godis eller chips? Godis!
11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Öhm.. jag ska väl typ göra matlåda och åka på jobbet..?
12. Cola eller fanta? Cola !!
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Haft jätte mycket tid över till annat än att kolla instagram mm..haha
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest?Svår fråga, men bra humor är ju alltid ett +
17. Vad har du för mobil? Iphone 5
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Typ rest? Kanske hade varit smart och investerat det eller nått :)
19. Favoritland? Konstig fråga.. att bo i eller? Isåfall Sverige.. men av länder jag rest till är Italien en favvo!
20. Favoritfärg? Rosa!
21. Film? Hm, gillar Da Vinci koden så säger den!
22. Bok? The hunger games
23. Serie? Once apon a time.
24. Vad gillar du mest med dig själv? Hm.. att jag är lättsam att ha att göra med antar jag.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är lite för bekväm av mig (lat)
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Niklas och Sara!
27. En person du älskar.  Nicke <3
28. En person du hatar. Hata är ett starkt ord.. men nån jag ogillar är Paow från PH! Enbart ytligt dock då jag inte känner henne.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll! Men beror ju såklart på humöret.
30. Saknar du någon just nu? Ja, min familj! Men som tur är ses vi snart över Jul!
 
 
Såja.. hoppas ni tyckte detta var intressant.. men det mesta är ju rätt självklara grejer ;) Se detta som "bloggutfyllnad" .. lovar att det inte
 
Btw, Jag har bytt bloggdesign som ni kanske ser. Men det går inte att byta header ? Så ni får stå ut med den läskiga tjejen där uppe ett tag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0