Dagens hiss och diss!

HISS:

♡ Bby köpte hem Nobels till mig idag när jag kände mig nere!
♡ Svenska hollywood fruar! Haha älskar det programmet!
♡ Har äntligen kommit till skott och rensat garderoben,  massa kläder borta nu som ska tvättas upp och säljas iväg för en billig slant.
 
DISS:
 
• Att jag kände mig nere idag såklart, men det blev ju mycket bättre sen!
• Män-hatande "femenister" ..... missförstå mig rätt, jag håller ju absolut med om att vi behöver mer jämställdhet och så. Men tex idag läste jag en artikel som handlade om att ALLA killar var skin stövlar. ÅH vad jag hatar att jag blir så provocerad. Jag tycker min kille är världens bästa men då var jag enligt artikeln "patetisk" som inte såg sanningen, alltså att min kille var en skitstövel. Nä men vad sägs som att försöka få folk att förstå den riktiga innebörden av femenism istället för att reta upp folk och ge dem en dålig bild av femenism? Ni kan läsa artikeln HÄR så förstår ni vad jag menar..
 
Avslutar såklart detta lilla inlägg med en selfie ;) PUSS!
 

Bbk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0