No one is ever gonna love you more than I do.

Hej allihopa!

Har haft en sån sjunt bra helg! 

Mys på fredag kväll med Niklas, köpte typ 1,5kg godis som vi satte i oss och såg film. Vi bäddade till och med ut soffan och somnade framför filmen, hehe ;)

På lördag blev det utgång med Helge, Tobbe, Peter och Emmy! Sjukt kul hade jag och idag när jag vaknade så var jag konstigt nog inte bakis.. Var därimot SJUKT hungrig så låg och tjatade för Niklas om hur hungrig jag var tills pizzeriorna hade öppnat så vi kunde dra en beställning på onlinepizza! Haha.. 

Sen blev det att käka och surra hamla minnen med Tobbe som också sov hos Nicke :) kulish, kulish! Efter Tobbe dragit så blev det bara massa bakis gos sen gjorde jag en lite senare middag till oss sen myste vi tills Niklas skulle dra och jobba natt, saknar honom redan.. Ska sova ensam nu när han jobbar natt.. Och har i stort sätt inte sovit ensam så värst mycket sen vi blev tillsammans.. Men men, så äre :) 

Är lycklig som tusan med denna kille, han säger alltid rätt saker, han verkar förstå hur jag funkar utan att egentligen ha känt mig vidare länge.. Älskar honom såååå otroligt mycket att jag inte vet vart jag ska he mig, tjatar hela tiden om hur mycket jag tycker om honom när jag är med hsn bara flr att det känns som jag ska spricka om jag inte säger något. Nä nu ska jag sluta, blev ett långt inlägg idag men ääh...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0