Börjar på nya jobbet imorgon!

Som ni vet skrev jag ju i fredags att jag fått jobb, vad jag inte skrev var att det var på comhem! 

Känns verkligen superkul.. Även om jag kommer sakna alla på mitt gamla jobb.

Men det går inte i längden att leva på ett vikariejobb, klart det "går" men man vet aldrig när man ska jobba eller vilka tider, man vet aldrig om man har råd att betala sina räkningar osv. Tråkigt men sant.

Har ju velat plugga till sjuksköterska också men efter lite funderingar så bestämde jag mig för att testa på nånting annat än vård innan jag bestämde mig, har ju inte bråttom direkt? :) 

Själv tror jag kommer trivas jättebra på comhem! Känns som jag passar till jobbet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0