Dålig uppdatering på sistone

.. Har egentligen ingen bra anledning till varför det blivit så men.. Kan ha att göra med att jag haft mycket annat för mig som jobb osv. Gäller bara att komma igång igen så brukar det rulla på sedan :)
 
Idag var jag iallafall ledig eftet en hel del jobbande, så det blev en lång sovmorgon och sedan gick jag och sambon en sväng på stan. Ett gäng trosor fick följa med hem, måste typ rensa bort massor av underkläder för det är väldigt mycket jag inte använder för jag tycker de är obekväma. Har blivit jätte petig med att de måste vara bekväma faktiskt, börjar väl bli en gammal tant antar jag, haha ;)
 
Har börjat äta nyttigare och börjat träna lite nu med (nyårslöfte ni vet).. Inte för att jag är missnöjd med hur jag ser ut men har varit väldigt trött och haft ont i kroppen senaste månaderna så ska testa och går jag ner är det bara ett plus :) skulle ju inte sitta fel om jag kunde få tillbaka formen som på bilden till sommaren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0