Mår mycket bättre!

Hej på er! 

Nu mår jag äntligen mycket bättre! 

Men alltså herregud! Jag måste berätta vad som hände.. Jag började må lite illa på lördagen, sen blev det bara värre och värre.. måndag, tisdag och onsdag var det som värst sen till slut var jag bara tvungen att spy (jag hatar att spy så jag undvek det in i det sista

Iallafall kaskadspydde jag typ 3 gånger sen har jag mått kanon? Nån som har varit med om liknande? Jag hade inte ont i magen eller nått, mådde bara illa.. as skumt! 


Känns skönt att vara tillbaka på banan igen ;) Did you miss me? 


Kommentarer
Platin

Hej!
Jag skulle uppskatta om du slutar upp med din tvåtydiga personlighet på min blogg, tack! Det är ett knäppt beteende att ena dagen sprida kärlek med ditt riktiga namn, och andra dagen hatkommentera anonymt.

Svar: Hat? Vad pratar du om? Menar du kommentaren angående att du använt päls? För det jag skrev var "Men du använder päls? Det är lika mycket djurplågeri bakom det.." vilket är ett påstående/fråga, men det är inget hat bakom det.
Och jag valde att kommentera anonymt just på grund av att jag inte ville att du skulle tro att jag har något emot dig och ville inte att du skulle ta åt dig. Men som sagt det låg inget hat bakom det.
Frida Mariana

2016-04-28 @ 09:59:24
URL: http://platins.se
Platin

Jag syftar på kommentarer som började skickas in regelbundet sedan juni 2015...

Svar: Har allvarligt talat ingen aning om vad du pratar om? Har besökt din blogg för att jag vet vem Daniel är men kan inte minnas att jag kommenterat din blogg "regelbundet" ..
Frida Mariana

2016-05-04 @ 06:33:26
URL: http://platins.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0