Tittar tillbaka i bildarkivet (flashback friday)

Hej på er!
 
Idag ska jag och C på middag på varvsberget tillsammans med hans familj! Hans äldsta bror fyller nämligen 40! Ska bli jättekul!
 
iallafall, jag tyckte det skulle vara kul att kolla tillbaka på lite olika bilder från mitt bloggarkiv så kan jag lägga en liten kommentar under.. kul va? 
 
Några av de äldsta bilderna.. från 2011 tror jag..
 
Min gamla header, rätt fin men jag ägde såå inte rättigheterna för blombilden.. smart frida...
 
NAW, mitt ex! Alltså jag var så jävla kär i den här killen, my gosh! Vi är iallafall fortfarande vänner om ni undrar!
 
Bildkollage från när jag följde med Sara till Stockhom och firade nyår med henne, hennes (föredetta) kille Antonio och hans kompisar, så roliga minnen!
 
HAHA, en gång i tiden tyckte jag tydligen att denna quote var relevant?? xD
 
Oh my, här var jag som smalast tror jag..men ser ni hur svullna mina ben ser ut i jämförelse med överkroppen? Så hade jag alltid när jag åt kött, mina ben var svullna och kändes ofta avdomnade, så jäkla konstigt!
 
 
Före/efter bilder efter min viktnedgång efter ha svält mig själv ..... :s
 
 
WIIIE, första gången jag testade att vara vegan!, det här är efter en vecka tror jag.. 
 
Åhhhh! Här hade jag och Nicke just flyttat ihop och jag lekte hemma-fru som fan och bakade och höll på x) Saknar lägenheten :'(
 
NAW igen! .. Och nej jag tycker inte det är weird att skriva om mina ex.. dom har ju funnits i mitt liv och jag ångrar faktiskt inte nått av det, Niklas var och är en idag en av mina bästa vänner!
 
 
 
Nä nu får det vara bra tror jag! Hoppas ni tyckte det här var kul ;) 
 
Kram /F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0