Angående ögonbryn..

Jag ber om ursäkt i förväg för detta om någon av er har ögonbryn som ser ut såhär men (oftast) är denna form på ögonbrynen inte smickrande för varken ditt ansikte eller dina ögon... 


Det finns "grundregler" för hur man kan forma sina bryn för att det ska se så naturligt och mest smickrande ut för dina drag, till exempel ..


Men känner du att du har din egen stil och att du vill ha så ska du självklart ha det :) men ibland inser folk inte själva att dom gör det och tänker aldrig på att de skulle passa bättre i en annan form på brynet. Jag själv gillar att byta form rätt ofta (mina bryn växer som ogräs) men jag brukar ändå försöka följa dessa "regler" för bästa resultat! 


Kommentarer
Madeleine

Väldigt fin blogg du har, rolig att läsa! Kram
nouw.se/mmadeleinee

2016-01-17 @ 11:47:03
URL: http://nouw.com/mmadeleinee


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0