Green detox smoothie

Mycket smoothies nu för tiden, men det verkar ju vara det ända ni gillar att läsa om så vi kör på det ;)

Idag testade ännu en gång mina "smoothie påsar" från LEADER natural foods och denna gång den som heter "detox". Jag gillade den här mycket mer än den jag testade sist.. Dock tar jag bara typ en tredjedel av pulvret och blandar ner det med mina vanliga smoothies+en liten del vatten.. Vi får se om jag törs dricka den helt "raw" någon dag x) 


Iallafall, ikväll är jag bjuden på fest, så ska väl piffa till mig sen ska jag dricka eko-vin hela kvällen, haha! 

Nä men som storasyster säger, alkohol är ju alkohol, alltså en drog även om den är ekologisk.. Fast om man nu ska dricka alkohol är det väl bättre att det inte är massa annat gift i .. Eller hur ser ni på det? 

Personligen så känner jag att jag dricker så pass lite så pass sällan att det förmodligen inte gör nån större skada, jag blir knappt bakis nu för tiden, och det är väl ett tecken på att kroppen klarar av "gifterna"... Eller? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0