Mini smoothie

Hej hopp

Blev en mini-smoothie till frukost idag samt en skiva bröd och kaffe, hade typ helt slut på grejer så det blev inte så mycket mer x) måste verkligen till affären så jag inte svälter ihjäl! Haha..

Hur som helst så blev denna asgod! Smakar typ glass! :D ska skriva ut receptet senare i veckan så ni kan ta del  av den ;) 


Annars ör det rätt fullt upp idag, det är visning av min lägenhet så var uppe "tidigt" och städade lite (gjorde bort det mesta igår) sen har det kommit folk från 15 tiden .. Sista gänget skulle komma vid 17 tror jag., sen hinner jag ta det lugnt ett tag innan jag drar på jobbet och jobbar natt :) 

Xoxo, F


Kommentarer
Patricia

Ser fram emot receptet! :) Ser väldigt god ut!

2016-01-18 @ 16:16:56
URL: http://patriciajeppsson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0