Onsdag 27/1

Hej där! 

Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bra! Har precis proppat i mig massa frukt, en smothie och fröknäcke till lunch! Raw food fullt ut alltså, haha nämen.. Jag orkar aldrig göra lunch typ eftersom jag sover så länge på dagarna ;) så det blir oftast mer typ brunch.. Hehe! 

Testade att väga mig i morse också och det var minus på vågen, yey! Totalt har jag tappat 6-7kg de senaste 4 månaderna, känns helt sjukt egentligen men man ska inte klaga! Hade som "mål" att gå ner 10 kg innan juni och det verkar ju som att det kanske kan gå! Måste bara börja röra på mig mer.. Sen tänkte jag även testa att vara utan gluten i en månad, jag har ju som ni vet känslig mage, och mamma tål inte gluten så hon är på mig att jag ska vara utan det så x) meeen vi får se hur det går ;)
 
Nu tänkte jag springa på affären en sväng och köpa middag! Blir vegansk taigryta ;) mums! 

Xoxo, F



Kommentarer
Fanny - 21 årig morsa

Åh vad gott med vegansk gryta! :-)
Varför vill du gå ner i vikt? :-) inget illa menat, bara nyfiken.

Svar: Hm.. Var tvungen att fundera ett tag innan jag svarade, hehe. Ska jag vara helt ärlig har jag varit lite överviktig och har jojo-bantat fram och tillbaka i två år nästan men ingenting har funkat vidare bra tills nu :) mitt BMI ligger på normalt nu så behöver egentligen inte gå ner så mycket mer utan det handlar mer om att jag vill bli mer tonad innan beachen i sommar :)
Frida Mariana

2016-01-27 @ 22:30:11
URL: http://augustochjag.for.me
Linda

fina bilder.

Svar: Tack! :)
Frida Mariana

2016-01-27 @ 23:07:12
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0