Superfood smoothie

Hej på er! 

Var ett tag sen jag bloggade nu. Men jag kan ju iallafall säga att det nya året har börjat riktigt bra! 

Just nu sitter jag i soffan och kollar på lite youtube klipp och dricker min frukost smoothie .. Eller .. Är det frukost om klockan är nästan 14:00? Jag har nattskift denna vecka så det är därför har jag vänt dygnet :) 

Hur som haver blev det en smoothie med mango och passionsfrukt samt lite green superfood pulver som jag fick från bodystore igår! Jag blev lite skraj först över att pulvret typ luktade som det gör på djuraffärer? xD men väl i smoothien kändes det inte lika väl .. Jag blandade en halv skopa med 2dl smoothie :) 

Sen lär det väl bli kaffe också.. Egentligen behöver jag inte kaffet för att bli pigg längre.. Men utan det så får jag sån jäkla huvudvärk .. Nån som har bra tips på hur man "avgiftar sig"? 

Puss och Kram! / F


Kommentarer
Patricia

När man ska avgifta sig från kaffe så får man liksom gå med huvudvärken tills det går över, det är vad jag har hört i alla fall. Inte kul, men så värt när man inte längre är beroende! :)

Svar: Ja, jag får väl försöka tappa ner på kaffet eftersom antar jag! Tack så mycket! :)
Frida Mariana

2016-01-11 @ 16:32:44
URL: http://patriciajeppsson.wordpress.com
Linda

ser gott ut ;)

2016-01-11 @ 20:06:33
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0