Onsdag

Hej bloggen! 

Längesen jag bloggade nu.. Hoppas allt är bra med er! 

Med mig är det sådär, har lite ont i magen, längesen jag hade IBS-känningar nu faktiskt men tror jag råka käka något mysko igår.. jaja hur som helst! 

Idag har jag möte i ca 4 timmar, dom andra ska käka smörgåstårta men tror knappast jag kommer kunna äta den, så får väl köpa med mig nå jordgubbar eller nått! ;) Sen hoppas jag på bra väder så man kan få njuta av solen! 


På tal om att njuta av solen, kolla vilka fina bilder mina kompisar Sara och Tobbe knäppte på nationaldagen! Vi firade genom att fara och bada, basta och grilla! 



Nu måste jag skynda mig in i duschen, vi hörs sen! 


Xoxo Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0