Därför ska du ALLTID tvätta bort sminket..

Godmorgon mina stjärnor! 

Hoppas allt är bra med er denna härliga lördag! 

Med mig är det sådär, vaknade upp i morse och var jäääätte röd i ögonen efter jag råkat somna med sminket på, har aldrig, och då menar jag aldrig blivit irriterad i ögonen av smink men denna gång blev jag de. 

Hur som helst så tvättade jag såklart bort allt smink och gick och la mig igen och hoppades att det röda skulle försvinna .. men nej..

Jag vaknade igen efter ca 2 timmar, ena ögat var precis som vanligt men det andra rann det ur och kändes ömt, och som ni ser på bilden är det jätte svullet och rött :( har rengjort ordentligt med vatten och använt ögondroppar så jag hoppas verkligen att det blir bättre nu! 


Så jag hoppas detta kan bli en läxa för mig själv och att ni ska slippa uppleva detta själva, TVÄTTA ALLTID BORT ERT SMINK 


Gör en update senare så får ni veta om huruvida det blivit bättre eller ej..

kramar <3 /F


Kommentarer
Platin

Hej finis!
Jag har svarat på din fråga i ett inlägg nu!
Kram <3

Svar: okej, tack snyggis <3
Frida Mariana

2016-03-19 @ 16:05:25
URL: http://platins.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0