Frågor och svar:

Låt som du lyssnar på när du är ledsen/sörjer:

En låt som heter "Illiuson" av VNV Nation och när det tagit slut med pojkvänner tex brukar jag alltid lyssna på "Somone new" av Eskobar.. Omg jag börjar typ böla av att bara tänka på dom! haha..

 

Beroende av: 

Kaffe, att gosa, köpa och testa nytt smink, och att köpa vackra inredningsdetaljer och kläder.

 

Vem behöver du mest just nu:

Ingen speciell faktisk, C (min kille) ligger bredvid här i sängen så behöver ingen annan! Skulle vara min bestis isåfall, men henne behöver jag inte just precis nu if you know what I mean..

 

Vad tror folk om dig?

Av vad jag hört så verkar många tro att jag är värsta korkade bimbon, haha! 

Jag tar dock inte åt mig, jag vet ju själv att det inte stämmer ;) Tråkigt dock att hela den här "blondiner är korkade" grejen fortfarande existerar?  Det är 2016 gott folk kvinnor får se ut som dom vill, ha starka åsikter, egen vilja och kan vara intelligenta på samma gång! 

 

Stämmer det?
Nej! Visst jag är blond, ja jag har stora bröst och jag väljer att visa upp dom ibland för jag tycker det är snyggt men det har inget med min intelligens att göra, lol.. Men det säger ju en hel del om hjärnkapaciteten hos dom som säger sånna saker ;)

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår och mina ögon

 

 

Brukar du skratta för dig själv?

Haha ja hela tiden typ! 

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

 

Nästa mål i ditt liv:
Hm.. vet inte riktigt. Jag vill nog "bara vara" ett tag nu och bara njuta av livet och se vart det tar mig! 

 

Hur svarar du i mobilen?
"Ja, det är Frida"

 

Vem ringde dig senast?
Anna-Karin :)

 

Antal timmar sömn inatt:
Kanske 5,5 till 6 timmar tror jag.. 

 

Tycker du om din pappa?
Min pappa är rolig, snäll, skämmer bort mig och jag vet att han gör allt för mig och mina syskon, älskar min pappa!

 

Brukar du komma i tid?
Ja! Jag är oftast tidig faktiskt, hehe

 

När mår du bra?
Jag mår bra fysiskt av promenader, smoothies och veggo mat. Psykisk mår jag bra av att vara tillsammans med de jag älskar, få äta god mat utan att känna skuld, få läsa böcker och vara omringad av vackra saker!

 

Hur känner du dig nu?
Bra! Lite rastlös bara.. mitt kaffe kickade igång mig nyss så är lite speedad x)

 

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och vitt.

 

Var du aktiv i skolan?
Nä, jag var väldigt trött och less när jag gick i skolan..Tråkigt nog så tror jag att mycke berodde på att skolan bestod av "läs det här och svara sedan på de här frågorna". Hade dock en GRYM lärare i religion som verkligen hade genomgångar och diskussioner och då fick jag högsta betyg på proven utan att behöva plugga typ, heh..

 

Favoritdryck på morgonen:
Vatten eller smoothie .. och KAFFE såklart ;)

 

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?

När jag jobbar natt går jag och lägger mig runt 08:00 på morgonen, annars somnar jag oftast runt 03:00 på natten, det låter kanske sent för er men jag sover ju oftast till 09:00-10:00 på morgonen så jag får den sömn jag känner att jag behöver :)

 

Är du blyg?
Nja.. ibland.. fast det handlar mer om att jag inte väljer att ta plats, är jag på en fest tex och det är massa folk som pratar på så är jag inte den som öppnar munnen och avbryter direkt.. därimot är jag inte blyg om en person faktiskt pratar med mig och ställer frågor osv :)

 

Sysslar du med någon idrott:
Nej, idrott är verkligen inte alls min grej. Jag har dock tränat cheerleading och dans i mina ungdomsdagar, haha ;)

 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Hm, jag tror att två personer kan känna "connection" vid första ögonkastet men kanske inte ren kärlek..

 

Är du bortskämd?
Jag är väldigt bortskämd, kan inte förneka det x) Haha, nämen mina föräldrar och min pojkvän skämmer bort mig väldigt mycket! Men jag är väldigt tacksam och jag "förväntar mig" aldrig något om man säger så.. :)

 

 

Och med den frågan avslutar jag detta inlägg, hoppas ni lärde er något nytt om mig! Ställ gärna frågor annars! 

 

 

Xoxo, F

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0