Hallon och passionsfrukt smoothie

Hej på er! 

Hoppas allt är bra med er! Med mig är det helt ok.. har typ varit bakis och bara käkat skitmat hela helgen, blir ju så när man håller på och festar och tappar förståndet för en stund ;) Missförstå mig inte, jag har haft jättekul men det ska bli skönt att bara få ha lite normal vardag igen :)

Börjar iallafall dagen med en hallon & passionfrukts smoothie bestående av: En halv banan, ekologiska hallon, passionfrukts "chunks" (frusna bitar av passionfruktspuré), apelsinjuice och vatten. 

Jäääätte gott! 

Senare vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, hade hoppats på en promenad i solen men just nu ser det väldigt grått och trist ut ute.. :/ men går kanske ut en sväng ändå så jag får mig en nypa luft ;) 

Sen ska jag försöka sätta mig vid datorn ikväll och ta tag i bloggdesignen, den jag har just nu har jag ju liksom haft i 3 år eller nått så det är dags för förändring! Känns väldigt drygt dock, webbdesign har aldrig varit nått jag tycker är kul.. fattar inte ens att jag fick MVG i det i skolan, lol! 

Puss, F


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0