Hur jag gör mina gröna smoothies

Hej snyggisar of internet!
 
Jag kan här med medela att jag äntligen skaffat en dator att blogga från! Nu måste jag bara fixa en bra kamera sen kanske vi kan få lite ordning på denna blogg? För er som  inte vet har jag bloggat från min mobil i över ett år och samtliga bilder är även mobilbildder, Nej jag skojjar inte! Lol..
 
Men hur som helst...
 
Idag vill jag dela med mig av hur jag gör mina gröna smoothies! Hemligheten är detta Detox pulver från Leader natural foods (jag köper mitt från bodystore) 
 
Dessa kan man alltså blanda direkt med vatten, men jag föredrar mitt sätt och det är att jag tömmer påsens/påsarnas innehåll i typ en glasburk sen tillsätter jag bara 2-3 skedar av detta i min vanliga smoothie, och eftersom jag inte använder allt ur påsen räcker det längre och jag får en "lägre dos" dagligen istället :)
 
Tex:
Banan
Frusen mango
Vatten
Några droppar sötning (jag brukar använda vanilj stevia)
Och till sisst, 2-3 tsk Detox pulver
 
 
 
 Bör kanske tilläggas att jag inte detoxar, haha.. men tycker att jag mår så sjukt bra och känner mig mindre uppsvullen/uppblåst när jag startar dagen med lite av detta! Kan verkligen rekomendera det :)
 
 
Puss och Kram //Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0