Nej, du är pinsam..

Omg, kunde bara inte låta bli att printa detta från Öviks jodel.. 
 
Och innan ni fortsätter läsa detta inlägg vill jag bara säga att jag inte tar åt mig själv av detta och försöker "försvara" mig. Jag blir bara så otroligt less på att folk ska hålla på att trycka ner andra hela tiden som inte gjort något fel. Det är sjukt irriterande och barnsligt!



För det första, eftersom du verkar ha full koll på vad de bloggar om, VARFÖR fortsätter du att läsa dessa bloggar om de är så "pinsamma" och dåligt skrivna? Tydligen är du nyfiken på personernas liv om du regelbundet kollar deras blogg, just sayn..
 
För det andra, varför skulle det vara pinsamt att ha en blogg även om den handlar om "ingenting" och att "ingen är intresserad" (trots att du tydligen är intresserad eftersom du läser dem regelbundet) ...Det är exakt samma sak som att göra en status uppdatering på facebook eller att instagramma, är alla mäniskor på social media "pinsamma" eller?  
 
För det tredje, DU är pinsam! Haha du har liksom mage att hoppa på dessa bloggare som om du vore bättre än dem genom att skriva att dom är pinsamma på en annonym jodel, förmodligen bara för att du vill få bekräftelse själv.. Visst, du har rätt till en egen åsikt men som sagt, varför känner du behovet att trycka ner dessa tjejer anonymt? Piiiinsamt! 
 
 
Kämpa på bloggsystrar! Haters always gonna hate ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0