Blogglista

Bästa frukosten?
Åh, vad hungrig jag blev av tanken på frukost! Lol.. men den perfekta frukosten enligt mig är en grön smoothie, rostat grovt bröd, någon frukt (typ banan eller jordgubbar) och kaffe!

Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen? Att aldrig dricka någon drink igen tror jag.. men det är mest för att vin känns "nyttigare" och det är betydligt enklare att ta ett glas vin på kvällen än att behöva blanda en drink x) 

 

Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart tror jag, det passar ju alltid if you know what I mean :)

 

 

Bästa uppfinningen?
Mobiltelefonen helt klart!

 

Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Det är nog att jag är konflikträdd tror jag, har jätte svårt att säga till folk vad jag tycker och tänker för att jag inte vill såra folks känslor x)

 

Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Just nu så har jag hängt upp mig på namnet Theodore "Theo" på en pojke och på en flicka Aurora eller Cecilia!

 

Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Var tvungen att googla det, haha! Hm jag tror jag varken skulle skratta eller gråta, skulle nog inte vilja bo i en så stor stad men det kunde varit värre liksom ;)

 

Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Hm, det är en svår fråga då jag inte rest sådär jätte mycket.. men jag skulle jätte gärna vilja bo i Australien iallafall! Alla verkar så snälla och trevliga där!

 

Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Svårt.. men väljer nog bort dumburken då!

 

Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Med andra ord! Älskar det spelet!

 

Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Att jobba som bartender tror jag! Fyfan vad mycket drygt folk dom lär få träffa x) Vet dock hur man gör många drinkar och så pga att jag dejtade en bartender för några år sen ;) Dom här nedan har jag gjort!

 

 

Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Solskydd bara, det andra kan jag leva utan :)

 

Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Oj, det är nog Kissies blogg, Annica Englunds blogg.. Jonna Jinton och Platins.se .. nu blev det bara fyra men det är typ dom ända jag följer då jag har svårt att fastna för bloggar, föredrar youtube nu för tiden ;)

 

Vem känner dig bäst och varför?
Det är svårt att säga.. men ska jag vara helt ärlig är det nog mitt ex Niklas, han känner mig bättre än jag känner mig själv :)

 

Vad står på din shoppinglista till sommaren?
Behöver en ny handväska, nya skor både till vardags och fest samt en klänning till AK's bröllop!

 

Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Jag bor ju själv så jag ligger nog i soffan eller sängen hemma bara :)

 

Vilket mål jobbar du mot just nu?
Jobbar mot körkort efter sommaren, vill komma igång med lite mer rutiner och vill bli bättre på att blogga x) Funderar även på att börja videoblogga någon gång i framtiden :)

 

Vad vill du bli när du blir stor?
Haha! Jag skulle vilja bli sjuksköterska eller hollywoodfru, helst båda ;)

 

Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Har faktiskt varit jätte intresserad av börja cykla, skulle ju vara as ballt att typ resa genom Sverige på en cykel liksom, hälsosamt och bra för miljön är det ju också!

 

Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Skit i vad andra säger att du borde göra, gör det DU vill annars kommer du missa så mycket roligt och nyttigt i livet!

 

Kakor, chips eller godis?
Godis helt klart! Dessa är jag helt beroende av just nu (och dom är veganska också!)

 

 
 
 

Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet? Fulaste ordet är nog Personalomklädningsrummet, det är så långt! Jah var tvungen att skriva det typ 5 gånger när vi gjorde om rutinerna på jobbet xD Finaste ordet är nog kärlek <3



Kommentarer
Linda

Vilken rolig lista!! :)

2016-05-18 @ 15:59:28
URL: http://utgardets.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0