Veganskt godis?

Hej på er!
 
Idag vill jag tipsa om vegnaskt godis som man faktiskt kan hitta i en "vanlig" matbutik!
 
När jag först började äta vegitriskt så special beställde jag veganskt godis eftersom jag var 110% säker på att det som fanns i butikerna omöjligt kunde vara veganskt.. Men OJ vad fel jag hade! 
 
Dessa är mina favoriter bland lösviktsgodiset, och detta är bara mina favoriter, det finns mycket mer vegan-vänligt i matbutikerna!
 
Mina absoluta favoriter som jag är helt beroende av (äter dem typ varje dag) är rullarna, SÅ GODA!
 
 



Ett tips till er som har ett favorit godis som ni inte vet om det är veganskt eller inte, googla bara? Gör det inte svårare än vad det är! ;)
 
Hoppas ni gillade detta lilla tips, om ni vill se mer inlägg som detta så kommentera nedan! 
 
 
Xoxo, Frida
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0