JAG SKÄMS

 
Hej, jo tack jag lever.. Nämen nu var det pinsamt längesedan jag bloggade nu.
 
MEN! Till mitt försvar så är ju bloggen faktiskt bara ett intresse, jag lär ju knappast bli toppbloggare om ni förstår vad jag menar?  Iallafall så har jag har haft noll koll på bloggen, har inte ens loggat in på bloggen på flera månader, inte kollat statestik eller kommentrarer ..Fick dock lite av en klump i magen då jag såg att ni faktiskt är några som fortfarande besöker min blogg dagligen, I'm sorry!!
 
Men nu har jag faktiskt fått lite av en blogg-craving igen, haha så ska väl försöka uppdatera lite nu och då ;)
 
 
Iallafall så är jag mitt uppe i en flytt. Ni som har följt mig i flera år vet att jag flyttar typ hela tiden! Räknade ut att jag i snitt har flyttat en gång per år i 7 år, hehe..
 
Den här gången blir det flytt med darlingen C <3 Vi har ju inprincip bott ihop av och till typ ett halvår och bott officiellt ihop en månad i min nuvarande lägenhet :) Men ska bli otroligt skönt med större, lääängtar!
 
 
C är inte så förtjust i snuttigull-bilder ;) haha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0