Mitt i kaoset

Godkväll på er!

Nu har vi varit och Hämtat nycklarna till nya lägenheten! Blir dock ingen flytt fören i morgon kväll.. blev väldigt jobbigt för man vill ju bara in med grejerna nu, nu, nu! Haha!

Speciellt när vår nuvarande bostad är kaos! Jag blir jätte stressad när det är rörigt och ingen struktur hemma, när saker inte ligger där dom ska vara osv.. sen har jag blivit febrig på det hela också och har ont i halsen så energin är verkligen inte på topp :/ Nu vill jag i te få det att låta som att det är jätte synd om mig men det är bara helt fel tillfälle att bli förskyld på. Jag har ett väldigt stort kontrollbehov också så jag får liksom ingen vila heller, även om min kille säger att han kan packa medan jag vilar så vill jag bara med och lägga mig i allt x)

Nämen det var väl dagens uppdatering, håll tummarna för mig nu att allt rullar på som det ska imorgon!

Puss / Fridi

Snapchat selfies i brist på annat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0